Wednesday, February 13, 2013

DOA SAYA PADA ANDA......PEMBACA SEMUA!



Hari ini saya terpanggil untuk mengucapkan terima kasih pada anda yang sudi membaca artikal saya yang tidak seberapa ini. Selain dari itu saya ingin mendoakan segala kebaikan untuk anda sekeluarga. Semoga Allah sentiasa mendorong kita membuat segala kebaikan dan meninggalkan segala kemurkaan. Dalam lubuk hati saya , saya mendoakan anda semoga Allah mengubah semua:
 
Kecelaruan anda kepada keselesaan /ketenangan

Kesakitan anda kepada kesihatan

Kekurangan anda kepada kelebihan

Kerugian anda kepada keuntungan

Tangisan anda kepada senyuman

Kesedihan anda kepada kegembiraan

Mimpi indah anda kepada kenyataan

Semoga Allah menjadikan semua ini berterusan bagi anda sekeluarga..Amin!

Quote of the day

When problems are so big and your strength is no longer enough to carry them, don’t give up because where your strength ends,the grace of Allah begins.

No comments:

Post a Comment